Hulp-in-huis probeert u altijd zo goed mogelijk te helpen met het vinden voor een geschikte hulp. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat u tegen problemen aanloopt of het ergens niet mee eens bent. In dat geval staat hulp-in-huis graag voor u klaar. We proberen samen met u tot een zo goed mogelijke oplossing te komen.
Een klacht indienen
Heeft u een klacht over onze dienstverlening, de afhandeling van financiële zaken of over andere zaken, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor klachten over de hulp zelf. Onze dienstverlening richt zich op de bemiddeling. Eventuele problemen met de hulp dient u met hem of haar zelf af te handelen.
Voor een vraag of klacht kunt u contact opnemen met één van onze medewerkers, via het telefoonnummer van de betreffende site.
Komt u er met onze medewerkers niet uit, dan kunt u ons klachtenformulier invullen. De directie van hulp-in-huis neemt dan binnen maximaal twee weken contact met u op. Voor het indienen van een klacht, dient u de volgende gegevens in te voeren:
- Naam, adres en telefoonnummer
- E-mailadres
- Een samenvatting van uw klachten
- Een samenvatting van uw zorgaanvraag en de afhandeling hiervan
- Een uitleg van de eerdere klachtbehandeling: waarom hebben onze medewerkers u niet voldoende kunnen helpen met uw klacht?
Ga naar het klachtenformulier
Wat gebeurt er met uw klacht?
Zodra de directie uw klacht heeft ontvangen, krijgt u binnen twee weken een reactie. Dit kan een schriftelijke reactie zijn, maar wanneer de zaak complexer ligt zal de directie telefonisch contact met u opnemen. De directie van hulp-in-huis zal doen wat nodig is om uw klacht te verhelpen en samen tot een passende oplossing te komen.
Hebt u een vraag?
Wanneer u een vraag hebt, kunt u eerst kijken bij de 'veelgestelde vragen' van de desbetreffende site. Staat uw vraag hier niet bij, dan kunt u het contactformulier van de betreffende website invullen.